Temat: serwis/naprawa niszczarek,kopiarek itp.
Zdecydowanie nie polecam .
14.11.2017 około godz 15 oddałem do tzw.”serwisu” ARCAN s.c. w Poznaniu do oceny-diagnozy usterki w niszczarce Fellowes PS-79 Ci.
Już w drzwiach owego ''serwisu'' na dzień dobry dostałem kopniaka – jeszcze dobrze nie odczytano symbolu niszczarki a już zawołano 40 zł za diagnozę – to jest dopiero biznes. Diagnoza jak i ewentualny koszt naprawy, miała być postawiona do godz. południowych dnia następnego czyli 15 listopada i wtedy miałem podjąć decyzje czy będę naprawiał niszczarkę czy nie. Niestety, diagnoza nie przyszła 15 listopada , za to 16 listopada zadzwonił tel. z informacją że niszczarka jest już NAPRAWIONA i do odbioru za dopłatą + 154 zł z groszami ( czyli koszt całkowity 194zł z groszami )
Na pytanie dlaczego ''naprawę” wykonano bez mojej zgody, zaległa cisza, po czym odpowiedziano że jak przyjadę po odbiór to mogą wylutować wstawione części. Przy odbiorze i uiszczaniu zapłaty, poprosiłem o zepsute/zniszczone/wymienione części z mojej niszczarki – odpowiedź padła natychmiast - '' że właśnie wyrzucili do kosza na śmieci i że właśnie ktoś ten kosz opróżnił ''. Żałosna wymówka , a dla mnie to wyraźne matactwo,oszustwo i nabijanie klientów na kasę.
Może i nie byłbym zaskoczony takim sposobem '' robienia biznesu'' w dzisiejszych czasach ale jako że do młodzieży nie zaliczam się już od 40 lat i bez mała od 22 także prowadzę swoją firmę, to pierwszy raz zostałem w biały dzień i w taki sposób '' ożeniony'' . No cóż, jak mówi owo powiedzenie - '' zawsze kiedyś musi być ten pierwszy raz '' .
ZDECYDOWANIE ODRADZAM I NIE POLECAM korzystania z usług tego ''serwisu''.